Unity ile Artırılmış Gerçeklik - 301
Bölüm Sayısı | 17 | |
Neler Öğreneceksin |
- |
|
İhtiyacın Olacak |
Eğitimin Amacı
Unity ile Bir AR Uygulaması Geliştirelim!
Oyun tasarımı derslerinde geliştirdiğin çalışmaları, gerçek bir ortama aktarmaya ne dersin?
Unity ile Arttırılmış Gerçeklik – 301 dersi içerisindeki teknikleri kolaydan zora gidilerek tek tek anlatıyoruz. Bu ders, Unity ile Oyun Tasarımı 301 dersinin devamı niteliğindedir.
Meraklılar Kazanır.
Kullanılacak Malzemeler
Unity ile Artırılmış Gerçeklik - 301
Bu eğitimde sırasıyla neler öğreneceksin?
Kameraya Nesne Tanıtalım 1
Örnek İçeriği İnceleBu etkinlikte "Artırılmış gerçeklik nedir, kullanım alanları nelerdir?" öğreneceksin ve artırılmış gerçeklik uygulaması geliştirmek için ihtiyaç duyulan kurulumları yapacaksın.
Örnek İçeriği İnceleKameraya Nesne Tanıtalım 2
Bu etkinlikte artırılmış gerçeklik ile fiziksel bir kağıt üzerinde sanal dönen bir küp yapacaksın.
AR ile Sanal Buton Yapalım 1
Bu etkinlikte fiziksel buton görseli üzerine sanal artırılmış gerçeklik kamerası yardımı ile çalışan bir buton yapacaksın.
AR ile Sanal Buton Yapalım 2
Bu etkinlikte fiziksel olarak kağıt üzerindeki görsele elinle dokunduğunda sanal ortamda bir animasyonun çalışmasını sağlayacaksın.
AR Cube 1
Bu etkinlikte sert bir malzemeden yapılmış bir küpü AR kamerası ile içerisinde animasyon barındıran oyunlu bir küp hâline dönüştüreceksin.
AR Cube 2
Bu etkinlikte sanal ortamda görünebilen küpün içerisinde karakter, platform vb unsurları komutlar ile hareket edebilir hâle getireceksin.
Artırılmış Gerçeklik ile Everest Dağı
Bu etkinlikte Everest Dağı'nın animasyonlu bir modelini AR kamerası yardımı ile incelenebilir hâle getireceksin.
AR ile Gezegenler
Bu etkinlikte Dünya, Ay ve Ay'ın etrafında dönen yapay bir uyduyu arttırılmış gerçeklik ortamında simüle edeceksin.
Apple Developer Hesabı ve XCode
Bu etkinlikte Unity'de hazırladığın projeleri Apple cihazlarda nasıl çalıştırılabileceğini öğreneceksin.
AR ile Puzzle Yapalım 1
Bu etkinlikte AR ortamında birden fazla fiziksel obje kullanarak puzzle parçaları oluşturacaksın.
AR ile Puzzle Yapalım 2
Bu etkinlikte oluşturduğun puzzle parçalarını birbirleriyle iletişim kurabilecek hâle getireceksin.
Watson ile Ses Algılatalım
Bu etkinlikte IBM Watson SDK'sını kullanarak sahnedeki objeleri sesler ile hareket ettireceksin.
AR ile Mancınık Yapalım 1
Bu etkinlikte bir mancınık modelini AR kamerası yardımı ile zemin tarama tekniğini kullanarak bulunduğun ortamın zeminine yansıtacaksın.
AR ile Mancınık Yapalım 2
Bu etkinlikte fiziksel bir zemin üzerinde simüle ettiğin mancınığı butonlar ve animasyonlar ile çalışır hâle getireceksin.
3D Obje Taraması Yapalım
Bu etkinlikte fiziksel 3 boyutlu bir objeyi kamera yardımıyla taratarak obje ile eş zamanlı çalışan bir beyin simülasyonu yapacaksın.
AR ile Piyano Yapalım
Bu etkinlikte fiziksel bir görsel ile tetiklenebilen sanal ve üzerine notlar barındıran bir piyano yapacaksın.
AR ile Uzay Gemisi Simülasyonu Yapalım
Bu etkinlikte hiçbir artırılmış gerçeklik SDK'sı kullanmadan kamera yardımı ile çalışan etrafından geçen düşman gemilerini vurabilen uzay gemisi simülasyonu yapacaksın.
Öğrensen İyi Olur
Bu içeriği öğrenmeye başlamadan önce aşağıdaki içerikleri öğrenmeni tavsiye ederiz.